کپ جوشی

کپ پلی اتیلن یا درپوش پلی اتیلن فشار قوی برای بستن انتهای لوله پلی اتیلن به صورت دائم و همیشگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کپ‌ها به روش جوش لب به لب نصب می‌شود و آب‌بندی مطمئنی دارد. از مزایای آن‌ها این است که مشکلات هرز شدن اتصالات پیچی پلی اتیلن را دیگر ندارد.کپ پلی اتیلن فشار قوی به خاطر نصب ساده و سریع در محل نصب، برای بهره برداری از سیستم های آبرسانی تحت فشار ، شبکه های توزیع آبرسانی ، خطوط اطفاء حریق ، محیط های اسیدی و شیمیایی ، تاسیسات ، سیستم های فاضلاب و همچنین سیستم های آبیاری بارانی و قطره ای و مصارف گوناگون دیگر نظیر مصارف صنعتی، کشاورزی کاربرد دارد.

روش های نصب این اتصال نیز از دو طریق جوش الکتروفیوژن با ضریب اطمینان بالا و جوش لب به لب صورت می گیرد. از جمله ویژگی های کپ جوشی پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت در برابر سرما و گرمای شدید – وزن سبک و طول عمر بالا – حمل و نقل آسان و نصب سریع و راحت – مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی – مقاومت بالای کپ پلی اتیلن در مقابل شکستگی و ترک خوردگی – ناشی از فشارهای خارجی وارده‌ بر اتصالات – مقاومت در برابر زنگ زدگی و فرسودگی

شرکت پارس اتصال شرق انواع کپ جوشی پلی اتیلن را از سایز 90 الی 200 و بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806