کمربند پلی اتیلن با انشعاب برنج همانند کمربند پلی اتیلن است با این تفاوت که انشعاب آن برای افزایش پایداری از جنس برنج می باشد.برای ایجاد انشعاب از خطوط پلی اتیلن و پلی پروپلین استفاده می شود. این کمربندها روی لوله قرار می‌گیرند و انشعاب گیر محسوب می‌شوند. کمربند پلی اتیلن، از سه قسمت تشکیل شده است: زین پایین (بخش زیرین) – زین بالا (بخش فوقانی) – واشر متصل کننده .بخش زیرین و بخش فوقانی این اتصالات به واسطه واشر متصل کننده و به کمک ۴ پیچ در چهار طرف کمربند پلی اتیلن آب بندی شده و محکم می‌شود. این واشر در داخل کمربند منشعب قرار دارد. در این کمربندها در صورتی که درست اجرا شوند، نشتی دیده نمی‌شود. در نتیجه می‌توان سال‌های زیادی از آنها بهره برداری کرد.کمربند پلی اتیلن یا به عبارت دیگر کمربند انشعاب پلی اتیلن از اتصالات کاربردی و مهم پلی اتیلنی به حساب می‌آید. این کمربندها از دو قطعه نیم دایره از پلی اتیلن تشکیل شده‌اند. این قطعات روی یک لوله قرار گرفته و به واسطه دو یا چند پیچ و مهره که روی سوراخ‌هایی در دو طرف آن قرار می‌گیرندتا به هم بسته شوند.

این اتصالات از مواد پلی پروپیلن تهیه شده تا به حد کافی منعطف باشد. البته که افراد با شنیدن نام آنها احساس می‌کنند که این کمربندها محکم و سفت هستند. اما از انعطاف خاصی برخوردارند. انواع این کمربندها به دلیل تفاوت در ساخت‌شان، متفاوت است.

کاربرد این کمربندها ایجاد انشعاب برای خطوط لوله‌های پلی پروپیلن و پلی اتیلن می‌باشد. و عموما در پروژه‌هایی همچون کشاورزی انتقال آب‌های شرب در شهرها و روستاها آبیاری قطره‌ای آبیاری بارانی آبیاری سطحی  باغداری و… از این کمربندها استفاده می‌شود. خروجی‌های این انشعاب گیرها متفاوت است و بسته به نیاز مشتری قابل عرضه می‌باشد استفاده از کمربند پلی اتیلن با سرعت بسیار زیاد و بدون نیاز به دستگاه جوش پلی اتیلن صورت می گیرد. علاوه بر این کمربندهای پلی اتیلن در صورت آسیب بسیار ساده قابل تعویض هستند. این در حالی است که اتصالات جوشی با سرعت کندتری متصل می شوند چرا که نیاز به گرم کردن و دستگاه های مخصوص دارند. در صورتیکه از اتصالات پیچی پلی اتیلن طبق استاندارد تولید کننده استفاده شود دچار نشت و سوراخ نمی شوند. این اتصالات در مقابل ترک خوردگی، فشار و شکست بسیار ایمن و مقاوم هستند. در برابر مواد شیمیایی همچون اسیدها و باز ها مقاومت اساسی از خود بروز می دهند. در برابر سایش نیز مقاومت دارند

این موارد، موارد استفاده کمربند پلی اتیلن، است. اما بیشتر از همه این موارد و صنایع، صنایع کشاورزی و آبیاری قطره‌ای از این محصولات استفاده می‌کنند.

شرکت پارس اتصال شرق انواع کمربند پلی اتیلن انشعاب برنجی را از سایز 32 الی 160  بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806