سه راه تبدیل پیچی پلی اتیلن اتصالی است که از طریق رزوه و بدون نیاز به جوش متصل ­میشود. از مزایای اتصالات پیچی می توان به نصب آسان، قابلیت تعویض، عدم نشتی و قابلیت استفاده چند باره از این اتصالات اشاره کرد.از این اتصال جهت گرفتن انشعاب با اندازه کوچکتر از خط لوله اصلی استفاده می شود.

سه راه تبدیل از 5 قسمت تشکیل شده اند: بدنه سرپیچ اسپیلیت بوشینگ ارینگ

جنس بدنه و سرپیچ از پلی اتیلن مقاوم در برابر اشعه خورشید، سرما و مواد شیمیایی ساخته شده. هم چنین جنس اسپلیت رینگ از پلی استال و اورینگ از جنس لاستیک  با کیفیت بسیار بالا جهت آب بندی مطلوب – عدم نشتی آب- و مقاومت در کشش بالا بسیار مناسب است.

سه راه تبدیل پلی اتیلن از انواع اتصالات پیچی بوده و در فشارهای قوی 10 و 16 اتمسفر و بالاتر قابل تولید می باشند. از این اتصالات در آبیاری های تحت فشار چون آبیاری بارانی مزارع، بوستان ها و فضای سبز، شبکه های انتقال آب روستا و شهرها (آبفا)، و فاضلاب های صنعتی کاربرد دارند.

این اتصالات برای انتقال آب، مواد اسیدی و بازی، کوهای شیمیایی و کودهای محلول نیز به دلیل مقاومت بالای شیمیایی مناسب می باشند. و همچنین در برابر تنش های مکانیکی مقاوم بوده و توان ضربه پذیری بالایی دارد.

نصب و اجرای این اتصالات هزینه ی کمی در بر داشته و مطابق استانداردهای جهانی دنیا تولید شده و به همین سبب جزو اتصالات بهداشتی که فاقد هر گونه مواد سمی می باشند، محسوب می شوند.

شرکت پارس اتصال شرق انواع سه راه تبدیل پلی اتیلن را از سایز 20 الی 90 بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806