سه راه تبدیل جوشی

سه راه تبدیل جوشی پلی اتیلن از موارد پرکاربرد در خطوط لوله پلی اتیلن بوده است، این محصول جهت انشعاب بصورت سه راه در بین خطوط اصلی قرار گرفته و در وسط سه راه که به نافی معروف است با سایز کمتر از سایز ورودی نصب می شود. این محصول به منظور انشعاب گرفتن از لوله و یا اتصالات جوشی پلی اتیلن برای تغییر سایز یا تغییر زاویه مورد استفاده قرار میگیرد.

سه راه تبدیل جوشی به سه راه کاهنده  نیز شناخته می شود، زیرا خروجی آن همیشه کوچکتر از قطر لوله اصلی است، بنابراین معمولاً زمانی استفاده می شود که یک خط لوله کوچکتر به یک خط لوله بزرگتر بپیوندد.

، این محصول به صورت قالبگیری تولید شده و از مواد pe100 , pe80 با فشار های 6 بار، 10 بار، 16 بار تولید و عرضه میگردد.برای اتصال سه راه پلی اتیلن باید از دستگاه جوش پلی اتیلن برای جوشکاری استفاده شود.

سه راه تبدیل برای کلیه خطوط آب ، نفت و گاز طبیعی قابل استفاده است.

از مزایای استفاده از سه راه تبدیل جوشی پلی اتیلن می توان به سازگاری با محیط زیست مقاومت بالا مصرف انرژی کمتر برای تولید اتصالات پلی اتیلن نسبت به سایر لوله و اتصالات اشاره کرد.

شرکت پارس اتصال شرق انواع سه راه تبدیل جوشی را از سایز 63 الی 200  بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806