زانوی مساوی پلی اتین جزو دسته ای از اتصالات پیچی پلی اتیلن می باشد که دارای خروجی های مساوی بوده و در انواع فشارقوی, معمولی و نیمه قوی تولید می شوند.

زانو پلی اتیلن از انواع اتصالات پلی اتیلن است که برای متصل شدن به لوله یا شیرآلات می باشد و با اتصال زانویی به قطعه مورد نظر لوله کشی را در مسیر درست پیش می برد، اتصالات زانویی پلی اتیلن با انواع مختلف در سایز و زوایای متنوع موجب تغییر مسیر دلخواه سیال در لوله پلی اتیلن می شود که برای خطوط انتقال و شبکه کاربرد خیلی زیادی دارند.

زانو مساوی پلی اتیلن برای تغییر جهت در مسیر لوله های پلی اتیلن کشاورزی و آب رسانی به صورت 90 درجه و با سایز یکسان استفاده می شود.

این اتصالات با توجه به وزن سبک، نصب راحت، هزینه ی کم و کاربرد گسترده، مقاومت شیمایی در برابر انواع مواد و کودهای شیمیایی، قابل استفاده برای انواع سیالات، مقاومت مکانیکی بالا مورد استقبال فراوان واقع شده اند.

اتصالات زانویی وظیفه انحراف حرکت سیالات در شبکه های لوله کشی را دارد یا این طور بگوییم که اتصال زانو پلی اتیلن مسیر حرکت خط صاف لوله پلی اتیلن را تغییر می دهد و به دو روش با اتصال جوشی از طریق جوشکاری با جوش پلی اتیلن و اتصال پیچی بدون جوشکاری از طریق رزوه به لوله پلی اتیلن متصل می شود.

اتصالات زانویی پیچی پلی اتیلن از بدنه، سرپیچ، اسپلیت رینگ، بوشینگ و ارینگ تشکیل شده و که نصب آن ها را آسان و سریع می کند،

شرکت پارس اتصال شرق انواع زانوی مساوی را از سایز 20 الی 90 و بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806