زانو جوشی 90 درجه.

زانو 90 درجه جوشی پلی اتیلن از اتصالات پرکاربرد در خطوط لوله پلی اتیلن بوده است این اتصال بصورت جوشی بوده و برای نصب باید از دستگاه جوش پلی اتیلن استفاده شود.

این اتصالات از جمله بهترین و پر کاربردترین نوع اتصالات محسوب می­ شود که نقش بسیار مهمی در لوله­ کشی ایفا می­ کنند. و به وسیله دستگاه ­های تزریق و قالبهای مخصوص ساخته و تولید می­ شوند.

به طور کل از این اتصالات می‌توان در قسمت‌های مختلفی همچون لوله‌های انتقال فاضلاب، لوله‌های آب رسانی، کاورینگ کابل و سیستم‌های آتش‌نشانی استفاده کرد. فاضلاب خانگی عموما شامل موادی همچون شوینده‌های بهداشتی و ترکیب آن با مواد دیگر مانند روغن‌‏ها و اسید‏های مورد استفاده برای بخش‌‏های مختلف ساختمان است. خوشبختانه اتصالات پلی اتیلن مقاومت شیمیایی بالایی دارند و از ترکیب پذیری با مواد شیمیایی در انواع مختلف در امان هستند. 

از جمله مهم ترین ویژگی های این اتصالات می توان به موارد زیر اشاره کرد : در برابر ساییدگی، زنگ زدگی و خوردگی و شکستگی مقاوم است. در برابر فشار، ضربه و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند. در برابر ارتعاشات مقاومند و انعطاف‌پذیرند. به ابزارهای پیچیده برای نصب نیاز ندارد. جداره داخلی لوله صیقلی و صاف است و از تشکیل رسوب و جلبک جلوگیری می‌کند.

شرکت پارس اتصال شرق انواع رابط های مساوی را از سایز 20 الی 125 و بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806