زانو جوشی 45 درجه

از جمله اتصالات که در لوله پلی اتیلن فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد زانویی‌ها را می‌توان نام برد که وظیفه آن‌ها تغییر مسیر جریان سیال در مسیر جابجایی فاضلاب است، که در مدل‌های زانویی مختلف در زوایای مختلف طراحی و تولید می‌شود.

برای انتقال جریان فاضلاب در ساختمان نیاز به استفاده از اتصالاتی است. این اتصالات باید هم‌ صدای ناشی از جابه‌جایی جریان سیال را مستهلک کند و هم روان سازی سریعی داشته باشد. یکی از وظایف زانوی ۴۵ درجه تزریقی پلی اتیلن در لوله‌های فاضلاب انجام همین کار است.

از جمله کاربرد اتصال زانو 45 درجه پلی اتیلن می توان به استفاده از آن در سیستم های آبرسانی تحت فشار ، شبکه های توزیع آبرسانی ، خطوط اطفاء حریق ، محیط های اسیدی و شیمیایی ، تاسیسات ، سیستم های فاضلاب و همچنین سیستم های آبیاری بارانی و قطره ای اشاره نمود. روش های نصب این اتصال نیز از دو طریق جوش الکتروفیوژن با ضریب اطمینان بالا و جوش بات فیوژن (لب به لب) صورت می گیرد. از جمله ویژگی ها ی این اتصالات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی

مقاومت در برابر دمای بالا و دمای پایین

آب‌بندی مناسب در سیستم لوله کشی

وزن سبک و حمل آسان

مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و مواد خورنده

طول عمر بالایی

مقاومت بالا در برابر زلزله و رانش زمین

حذف هدر رفتن گاز و آب در شبکه‌های گازرسانی و آبرسانی

صدای ناشی از جابه‌جایی جریان سیال را مستهلک می‌کند 

به دلیل صیقلی بودن این اتصال امکان رسوب پذیری به حداقل می‌رسد.

اتصال این نوع زانویی، بدون نیاز به ابزار خاص و پیچیده انجام می‌شود. فقط به دستگاه جوش الکتروفیوژن نیاز دارد.

شرکت پارس اتصال شرق انواع زانوی 45 درجه جوشی را از سایز 63 الی 125 و بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806