رابط مساوی پلی اتیلن ساده ترین نوع رابط پلی اتیلن از لحاظ شکل ظاهری می باشد.

رابط مساوی پلی اتیلن در دسته ی اتصالاتی است که دارای دو سر خروجی مساوی بوده و برای اتصال لوله های پلی اتیلن و کامل نمودن آب بندی، و اتصال لوله ها به انواع اتصالات دیگر کاربرد دارد. این محصول از نوع اتصالات پیچی (رزوه ای ) است که ساختمان آن از دو مهره ماسوره ، اورینگ ، اسپیلت و استوانه اصلی تشکیل شده است این اجزاء سبب می شوند تا اتصالاتی بدونی نشتی و کاملا آببندی شده داشته باشیم.رابط مساوی پیچی پلی اتیلن برای اتصال لوله های پلی اتیلن به سایز مساوی در آبیاری ها و انتقال آب و در خطوط انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی کاربرد دارد.این اتصالات لوله ها را بصورت پیچی به هم متصل می کنند و از مقاومت بالای فیزیکی و مقاومت بالا به مواد خورنده برخوردار بوده و در برابر اشعه های افتاب به مدت طولانی آسیب پذیر نمی باشند.  قابل استفاده مجدد می باشند و نصب و تعمیر آنها بسیار سریع و کم هزینه است.

اتصالات پیچی به دلیل عدم نیاز به دستگاه جوش خیلی سریع و آسان نصب می شوند و سرعت عمل را در پروژه های لوله کشی بالا می برند.

برای مثال فرض کنید قسمتی از لوله شما دچار آسیب دیدگی شده است و شما برای ترمیم آن میخواهید یک تکه لوله ی دیگر را جایگزین آن کنید. اینجاست که به رابط مساوی نیاز پیدا میکنید. کافیست تا قسمت آسیب دیده را با اره جدا کنید ، لوله ی جایگزین را در محل قرار دهید و دو سر آنرا با رابط مساوی به لوله ی اصلی متصل کنید. هیچ نگرانی از بابت نشت آب لازم نیست داشته باشد. زیرا اتصال به گونه ای طراحی شده که از هرگونه نشت آب جلوگیری میکند.

شرکت پارس اتصال شرق انواع رابط های مساوی را از سایز 20 الی 125  بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273