رابط تبدیلی پلی اتیلن یا رابط نامساوی که قطر دو طرف آن با هم برابر نیستند. رابط هایی که در لوله کشی های خطوط انتقال برای وصل کردن دو لوله پلی اتیلن به همدیگر کاربرد دارد.

اتصال نا مساوی برای کاهش و یا افزایش لوله پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرد و ضمن اتصال دو لوله به یکدیگر لوله قطر کوچکتر را به لوله قطر بزرگتر و یا بلعکس متصل می نماید رابط تبدیل یا تبدیل پیچی پلی اتیلن برای متصل نمودن لوله‌های پلی اتیلن با سایزهای مختلف به یکدیگر استفاده می‌شود. یک سر تبدیل پیچی سایز بزرگتری از سر دیگر آن دارد رابط تبدیل پلی اتیلن ، از جمله اتصالاتی است که بسیار قابل استفاده در لوله کشی پلی اتیلن است. این نوع تبدیل برای اتصال دو لوله به یکدیگر با سایزهای متفاوت استفاده می‌شود. استفاده از این نوع اتصال باعث میشود که در استفاده اتصال صرفه جویی شود. چرا که از یک تبدیل اضافه استفاده نمی‌شود. این اتصالات عموما برای سیستم‌های آبرسانی و آبیاری زمین‌های کشاورزی و باغات استفاده می‌شود و در سیستم‌های آبیاری به تعداد زیاد مورد نیاز می‌باشند

رابط تبدیل شامل اجزاء زیر می‌باشد: بدنه-سرپیچ-اسپلیت-رینگ-بوشینگ-اورینگ

شرکت پارس اتصال شرق انواع رابط های تبدیل را از سایز 20 الی 110 و بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806