اتصال نر پلی اتیلن اتصالی است از نوع پیچی که جهت اتصال لوله های پلی اتیلن به شیرآلات و اتصالات رزوه ای ماده مورد استفاده قرار می گیرد. اتصالات پلی اتیلن از تنوع زیادی برخوردار می باشد.

اتصال نر پلی اتیلن اتصالی است که از طریق رزوه و بدون نیاز به جوش به یکدیگر متصل ­میشو د. از مزایای اتصالات پیچی می توان به نصب آسان، قابلیت تعویض، عدم نشتی و قابلیت استفاده چند باره از این اتصالات اشاره کرد. اتصال نر برای متصل نمودن لوله‌های پلی اتیلن به اتصالات رزوه‌ای مانند: بوشن، شیرآلات و … استفاده می‌شود. از این رو این اتصال شامل دو سر است که یک سر اتصال نر به شکل رابط و سر دیگر به صورت رزوه می‌باشد.

هر کدام از این اتصالات کاربرد مخصوص خود را دارا می باشد و این تنوع کار اجرای سیستم لوله کشی را بسیار آسان و کار بردی می کند. این اتصالات مخصوصا اتصال پیچی پلی اتیلن در سیستم های لوله کشی آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی و همین طور جهت لوله کشی آبرسانی شهری مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل طول عمر لوله و اتصالات پلی اتیلن و همین طور مقاومت بالای آنها در برابر پوسیده گی و رطوبت این لوله و اتصالات کاربرد بسیار زیادی در صنعت به خود اختصاص داده است.

شرکت پارس اتصال شرق انواع اتصال نر را از سایز 20 الی 110 و بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806