فلنچ جوشی

فلنج هایی هستند از جنس پلی اتیلن که روی لوله پلی اتیلن جوش داده میشوند و به همین جهت به این نام خوانده می شوند. و برای بستن دو لوله به همدیگر  و همچنین ایجاد تغییر مسیردر خط لوله به کار میرود که اصلی ترین کاربرد فلنج پلی اتیلن برای تغییر مسیر لوله ها یا تغییر قطر آن ها می باشد. از آنجایی که این محصول به عنوان یکی از اجزای سیستم های لوله کشی همیشه مورد توجه تولید کنندگان و خریداران بوده است. کاربرد فلنج در لوله کشی به عنوان یک اتصال دهنده که به طور معمول در تغییر مسیر یا تغییر قطر لوله مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از اتصالات که در انواع جنس های گوناگون تولید و عرضه می شوند. فلنج پلی اتیلن در صنایع مختلف مانند صنایع نفت و گاز پتروشیمی، آبرسانی و آبیاری، آتش نشانی، صنایع غذایی، فاضلاب های شهری و صنعتی کاربرد گسترده ای دارند.

. برای استفاده از فلنچ جوشی لوله پلی اتیلن به فلنج جوش داده میشود. قبل از فرآیند جوشکاری یک رینگ فلزی ما قبل فلنج پلی اتین قرار میگیرد. بعد از اینکه جوشکاری انجام گرفت اتصال با یک لوله دیگر که دقیقاً همین فرآیند روی آن هم صورت گرفته است برقرار میشود.

شرکت پارس اتصال شرق انواع فلنچ جوشی پلی اتیلن را از سایز 63 الی 250  بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806