سه راه نر پلی اتیلن جهت گرفتن انشعاب گیری در لوله های پلی اتیلن استفاده می شود. این نوع سه راه از دو طرف به لوله پلی اتیلن متصل می شود. اما در سوی دیگر این سه راه رزوه نر متغیر ( قابل جدا شدن) طراحی شده که برای متصل نمودن به شیرآلات و یا هر اتصال دارای سر مادگی مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس بدنه و سرپیچ از پلی اتیلن مقاوم در برابر اشعه خورشید، سرما و مواد شیمیایی ساخته شده. هم چنین جنس اسپلیت رینگ از پلی استال و اورینگ از جنس لاستیک  با کیفیت بسیار بالا جهت آب بندی مطلوب – عدم نشتی آب- و مقاومت در کشش بالا بسیار مناسب است. از دیگر قابلیت های این اتصالات باز و بسته کردن راحت آن ها و استفاده برای دفعات بعدی می باشد.

سراه با ناف رزوه ای کار را برای گرفتن انشعاب از لوله پلی اتیلن و اتصال به شیرآلات و آب پاشها و غیره کار را بسیار ساده می کند و از طریق رزوه و بدون نیاز به جوش متصل ­میشود.

برای استفاده ابتدا باید لوله پلی اتیلن را کاملا تمیز کرده سپس لوله را داخل سه راه قرار داده و مهره های آن را با آچار مناسب اتصالات پیچی پلی اتیلن که معمولا از جنس پلیمری و یا چدنی می باشد فیکس می کنیم.معمولا اتصالات پیچی پلی اتیلن با داشتن اورینگ به راحتی آب بندی می شود

سه راه نر پلی  پلی اتیلن که دارای ناف دنده ای روپیچ است در ساختارها و سایزهای متنوع تولید میشود، یکی از انواع اتصالات پیچی می باشد که کاربرد زیادی در سیستم های لوله کشی و سیستم های آبیاری دارد. این سه راهی ها در آبیاری های تحت فشار چون آبیاری بارانی، در سیستم های فاضلاب صنعتی، شهری و خانگی، دارای کاربرد وسیعی می باشند. سه راهی های نر پلی اتیلن انواعی از آنها بوده که به منظور تغییر سایز لوله ها، ایجاد انشعاب و گرفتن انشعاب از لوله های اصلی کاربرد دارند. سه راه نر پلی اتیلن در انواع فشار قوی که تحمل بارهای مختلف را دارند تولید میشوند. این نوع اتصالات با تحمل بار 10 اتمسفر برای کشاورزی و آبیاری های تحت فشار و آبیاری های قطره ای طراحی شده اند. سه راهی های نر از جنس پلی اتیلن در برابر اشعه های آفتاب، پوسیدگی، خوردگی، ضربه های مکانیکی، فشار و مواد شیمیایی چون کودهای شیمیایی و اسید ها و بازها مقاوم می باشند.

از مزایای اتصالات پیچی می توان به نصب آسان، قابلیت تعویض، عدم نشتی و قابلیت استفاده چند باره از این اتصالات اشاره کرد.از سه راه نر پلی اتیلن به منظور ایجاد انشعاب در خط لوله اصلی و تغییر در سایز لوله و متصل شدن به اتصالات دارای مادگی استفاده می شود.

شرکت پارس اتصال شرق انواع سه راهی های نر را از سایز 20 الی 90 و بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273


واتس آپ : 09029222806