اتصال فلنچدار

اتصال فلنجدار پیچی پلی اتیلن به اتصالاتی گفته می شود که از طریق رزوه و بدون نیاز به جوش متصل ­میشود. به عبارت دیگر اتصالی است از نوع پیچی که جهت اتصال لوله های پلی اتیلن به شیرآلات چدنی فلنج دار و یا هر نوع اتصالات فلنج دار مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزایای اتصالات پیچی می توان به نصب آسان، قابلیت تعویض، عدم نشتی و قابلیت استفاده چند باره از این اتصالات اشاره کرد.یک سر اتصال فلنجدار مانند رابط پلی اتیلن عمل کرده و به لوله پلی اتیلن متصل می شود، درحالی که سر دیگر آن از فلنج  و یک رینگ فلزی تشکیل شده که به شیرآلات فلنجدار چدنی و دیگر اتصالات متصل می شود

این اتصال به وسیله پیچ و مهره به موارد ذکر شده متصل می شوند. لوله و اتصالات پلی اتیلن بسیار مقاوم به خوردگی، سابیدگی و پوسیدگی می باشند و عمر مفید طولانی دارند  و همچنین به راحتی قابل نصب می باشد.و امروز تحول بزرگی در اجرای آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی ایجاد کرده است.

برای تعمیر به راحتی باز شده و مجددا قابل نصب می باشد و بدون نیاز به لوازم آب بندی به راحتی آب بندی می شود.این اتصالات در انواع سایزهای مختلف برای کاربردهای مختلف چون فاضلابی، انتقال آب شهری و روستایی، کشاورزی و آبیاری ، شیلات کاربرد دارند.

رابط یکسر پیچی  از سایز 63 میلیمتر الی سایز 125 میلیمتر تولید می شود یک سر آن مانند رابط پلی اتیلن بوده و به صورت پیچی به لوله پلی اتیلن متصل می شود سر دیگر آن با فلنج  و یک رینگ فلزی تشکیل شده که به شیرآلات فلنجدار چدنی و دیگر اتصالات متصل می شود

شرکت پارس اتصال شرق انواع اتصال فلنچدار را از سایز 63 الی 110 و بصورت کاملا استاندارد و از مواد درجه یک تولید و عرضه می نماید.

در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان پارس اتصال شرق در تماس باشید.

تلفن کارخانه: 03433386273

واتس آپ : 09029222806