شرکت پارس اتصال شرق

تاریخچه

شرکت پارس اتصال شرق تولید کننده انواع اتصالات پلی اتیلن، در استان کرمان است. ما با تمرکز بر کیفیت در استفاده از مواد اولیه، ماشین آلات مدرن و نیروی متخصص در کنار شما خواهیم بود. کارخانه پارس اتصال شرق درسال 1386توسط مهندس علیرضا سرباز پور تأسیس شد، کارخانه پارس اتصال شرق فعالیت خود را در شهر کرمان  شهرک صنعتی شماره 2 آغاز کرد. هنگامی که مهندس علیرضا سرباز پور برای اولین بار شروع به فعالیت کرد، اشتیاق او به تولید محصولات با کیفیت در استان  او را به سمت استفاده از تجهیزات پیشرفته سوق داد. تلاش های بی وقفه  او سبب شد پارس اتصال شرق تولید کننده نمونه استان در سال 1389 معرفی شود .

و اینک مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 15 سال گذشته و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استانداردهای کیفی با شتابی بیشتر از گذشته، جایگاه خود را در حوزه اتصالات پلی اتیلن کشور ارتقا دهد.

 

  • استانداردISO 9001
  • کیفیتعالی

سخن مدیرعامل

شرکت پارس اتصال شرق تنها تولید کننده اتصالات پلی اتیلن پیچی در استان کرمان به عنوان یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های لوله و اتصالات پلی اتیلن در دهه ۸۰ با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا و در سطح ملی، پا به عرصه بازار گذاشته و در طی چند سال تبدیل به یکی از برترین شرکتها در زمینه تولید اتصالات پلی اتیلن در کشور شده است.

شرکت پارس اتصال شرق بهره‌مندی از کارآمدترین نیروهای متخصص را در خانواده خود به عنوان هدف اول دانسته و از آن جایی که معتقد است موفقیت حال و آینده شرکت را منابع پر ارزش انسانی رقم می‌زند، اقدام به جذب نیروهای دانش آموخته و پویا در مجموعه نموده تا بتواند همواره محصولات خویش را مطابق با عملکرد بزرگان صنعت پلی اتیلن جهان، به بازار عرضه نماید.

 

شرکت پارس اتصال شرق همواره معتقد به اصل بهره‌گیری و استفاده از تکنولوژی‌‌های نوین و به روز دنیا بوده. مدیران مجموعه پارس اتصال شرق با خلاقیت ، ابتکار و شجاعت در پیاده‌سازی تکنولوژی‌های جدید آن را در شرکت نهادینه نموده و این مهم را به عنوان یک اصل با ارزش باور دارند.

از همین روی از بدو تاسیس با طرح ریزی استراتژی های توسعه محور و با محصول با کیفیت شرایطی را به وجود آوردیم تا بدور از اغراق ها و شعارها، موجبات خشنودی هرچه بیشتر مشتریان، که شرکای حقیقی و همراهان همیشگی موفقیت های ما هستند را فراهم کنیم.

با آرزوی موفقیت برای تمامی این عزیزان در عرصه صنعت کشور.

علیرضا سرباز پور

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.